Am băgat de seamă nu suntem obișnuiți să lăsăm comentarii/ recenzii pozitive atât de des și m-am gândit la un răspuns pentru acest lucru:
Ei bine, atunci când merg într-un local, mă aștept ca atât mâncarea, cât și servirea să fie ok.
Atunci când comand online un parfum, la fel, mă aștept să primesc acel produs în stare perfectă.
Doar de-asta plătesc, nu?
Ori dacă ospătarul mi-a încurcat meniul sau nota de plată sau dacă primesc cutia produsului comandat ruptă și sticluța pe jumătate plină, e normal să mă gândesc să las un review negativ.
În acel moment, nădejdea mea e ca acel comentariu să servească drept sesizare, drept înștiințare pentru alți oameni.
E simplu:
Ți-ai luat țeapă? Împărtășești experiența.
A fost totul ok? Așa și trebuie, căci aceasta e și premisa de la care plecăm.
Pură curiozitate: de câte ori ați cumpărat ceva sau ați mâncat într-un local și ați fost mulțumit de produs, respectiv de calitatea mâncării/ servirii și v-ați spus: „Hai să intru pe pagina lor să las un review pozitiv.”?
Spre rușinea mea, n-am procedat niciodată așa, dar aș vrea să schimb acest lucru și să învăț să las și laude atunci când e cazul.
Dacă ai comandat vreodată online, te îndemn să ne spui cum a fost experiența cu magazinul, lăsând o părere aici.