Aș putea foarte bine să încep cu suita de gagici care pune pe Youtube filmulețe cu „Ce am în geantă?” sau „Care e colecția mea de pălării?”, dar să fac acest lucru ar însemna să le dau prea multă atenție.
Iepuraș, nu ne interesează ce ai tu în geantă și nici cum îți miști capul dintr-o parte în altă, de parcă ai pe cap o aură de înger, nu o pălărie.
Transmite-mi ceva, fă să fie totul mai catchy!
- Dacă nu te pricepi să scrii, e inutil să-ți faci blog!
Poate din cauza că am fost și încă sunt destul de exigentă în ceea ce mă privește, am pretenția ca cei care bun bazele unui jurnal online să despice firul în patru și să lucreze articolul până iese impecabil.
- Lipsa conținutului din lipsă de chef
Dacă mi-ai oferit totuși o informație și regăsesc pe acolo o urmă de sarcasm, nu-i rău. Îmi dau seama că de fapt, nu toate articolele tale sunt așa, pentru că se vede că ai mai mult de oferit.
Odată ce ți-ai ales publicul țintă și ți-ai setat obiectivele, gândește-te ce ar vrea să găsească omul pe site-ul tău, respectă-ți cititorul și vei vedea că ai de câștigat.
Dacă ai un blog de fashion se presupune că trebuie să știi cum să accesorizezi una cu alta, care-s tendințele anului sau mai știu eu ce.
Unele dintre ele realizează materiale ca lumea, dar altele…
Cine s-a uitat la Seinfeld (și știe și de melodia lui Drake) o să înțeleagă imaginea.
- „Fake it till you make it”
Ideea mi-a venit de îndată ce am dat peste articolul de pe petapixel.
Nici pe rețelele de socializare și nici pe blogul personal, nimeni nu are probleme, toți au vieți perfecte și toate-s de un roz pudrat. Le vezi și acum, cu un top subțirel de primăvară. Poza e făcută pe o cărare din pădure, unde-s copacii acoperiți de zăpadă, iar ele sunt una cu natura.
Apreciez de o mie de ori o postare în care se regăsesc lucruri care sunt în raport cu realitatea, iar oamenii sunt sinceri. Autenticitatea nu trebuie lucrată și prelucrată.
Apreciez vlogging-ul făcut la nivel profesionist, indiferent de zona abordată; de la fashion și make-up, la IT sau entertainement. Însă, făcut bine, să se vadă că-i gândit și muncit.
Apreciez, la fel de mult, clipurile Do It Yourself (DIY), tocmai pentru că se vede că și acolo, omul a fost creativ și a depus efort și suflet.
Work! Eat! Sleep! Repeat!
And let’s stay real!